FILLARISTIN OHEISTREENIT

3.1.2018

Talvi on hyvää aikaa kehittää fysiikkaa mm. painopallo-, kahvakuula- ja kehonpainoharjoittelun avulla. MFC:n treenipankkiin on räätälöity 10 erilaista  pyöräilijän lihaskuntoa kehittävää virtuaaliharjoituskokonaisuutta. Harjoitukset ovat lihasryhmäkohtaisia ja kokonaisvaltaisia kuntopiirejä.

MFC NETTITREENIT

MFC on kaikentasoisille kuntoilijoille ja urheilijoille suunniteltu nettitreenipalvelu. MFC koostuu eri harjoitusmuodosta ja yli kolmestasadasta treenikokonaisuudesta.  MFC -treenien seuraaminen on erittäin selkeää ja motivoivaa. Treenissä kamppaillaan kelloa vastaan ja palautumisesta huolehtivat harjoittelun tasosta riippuen eri pituiset erätauot. Erätauon aikana saa selkeän opastuksen seuraavaan liikkeeseen. Harjoitukset ovat kestoltaan eri pituisia.

MFC KEHONPAINO

MFC- kehonpainoharjoittelulla voit tehokkaasti parantaa liikkuvuuttasi, lihasvoimaasi, nopeuttasi sekä kestävyyttäsi.

MFC PAINOPALLO

Tehokkaat harjoitusliikkeet aktivoivat eri lihasryhmiä yhtäaikaisesti. MFC Painopallon toiminnalliset harjoitteet sopivat urheilijoille ja kuntoilijoille kehittämään liikkuvuutta, kestävyyttä ja räjähtävyyttä.

MFC KAHVAKUULA

Harjoittelun perustan muodostavat rytmisen vauhdikkaat liikkeet. Kahvakuulaharjoittelu on erinomainen harjoitusmuoto lihasvoiman ja kestävyyden kehittämiseen.

Miten ja missä harjoitteita tehdään?

Videoitujen harjoitteiden opastuksella on vaivatonta toteuttaa selkeästi opastettu treeni. Harjoittelua varten tarvitaan vain Internet-yhteydellä varustettu tv, tietokone tai tabletti. Harjoitteissa käytettäviä painopalloja on mahdollista hankkia MFC-sivuston kautta.

Liity fillari-lehden kolme kuukautta kestäviin oheistreeneihin hintaan 19,9 euroa tästä