Kiinteämpi kroppa

8.1.2017

Viiden ohjeen neuvo parempaa kuntoa ja tiukempaa kroppaa varten!

Syö hyviä rasvoja
Suosi hyviä rasvoja, kuten oliiviöljyä, pellavansiemenöljyä ja omega-3 -öljyä. Voita ja muita keholle huonolaatuista rasvaa tulisi välttää.

Syö laadukasta ravintoa
Kiinteyttämisen aikana tarvitaan myös energiaa ”polttoainetta”. Hyviä polttoaineen lähteitä ovat hitaasti energiaa vapauttavat ns. alhaisien glygeemisen indeksin ravintoaineet, kuten ruisleipä, täysjyväviljatuotteet, appelsiini, sokeriton jugurtti, pähkinät ja useimmat pavut. Lihaskasvua varten keho tarvitsee proteiinia, joten syö riittävästi kalaa tai muuta proteiinipitoista ravintoa.

Vältä huonolaatuista ravintoa
Sano EI huonolaatuiselle ravinnolle. Korvaa työpaikkasi pullat ja muut sokeriset välipalat esimerkiksi hedelmällä tai pähkinöillä.

Pidä yllä aineenvaihdunta
Muista juoda noin 2-3 litraa vettä päivässä. Kahvin on todettu kiihdyttävän aineenvaihduntaa. Kahvi on hyvä nauttia noin 30 minuuttia ennen harjoittelua.

Liiku, treenaa, harjoittele
0,5 kg:n painonpudotus viikossa on keholle sopiva tahti. Kun oikeisiin ruoka-aine valintoihin lisätään vielä sopivasti liikuntaa, on mahdollista saavuttaa nopeammin tavoiteltuja tuloksia. Rekisteröidy MFC:n treenisaliin ja valitse ohjelmaksi ”Uusi Alku 2017”. Saat itsellesi tuloksien optimoimiseksi tarkat ravinto- ja harjoitusohjeet.

Tutustu tästä Uusi Alku 2017 -ohjelmaan

Tilaa tästä hintaan 59 €